Velkommen inn i vår verden! Både jeg og Ole jobber med røntgen, derav ordet "strålende..."

4. okt. 2007

Høstsol!

Hei igjen! Nå har vi hatt noen flott høstdager, og vi har gått masse ut på tur! Denne uken har pappa vært i Tyskland på kurs, så vi har kost oss bare meg og mamma. Men det var godt å få pappa hjem igjen igår kveld, jeg har savnet ham:) Mamma har vendt meg av med koseflasken med melk oppi senga, og nå får jeg ikke melk på natta heller. Det var ikke så kjekt i starten,men nå sover jeg fra sju til sju om natten! Og jeg har begynt å peke, og igår så vinket jeg da jeg sa hadet til tante Aase!!

Ut på tur er en fryd med han knabben her, han elsker å sitte i vogna å se ut! Her på tur med Anita og Noah (5 mnd) i Djupadalen!

Nærmeste nabo...

Vi måtte stikke innom onkel Haakon en tur på Tonjer Skilt og Dekor

Jeg er veldig fascinert av hjul, og hjulene på yarisen er intet unntak..

Jeg liker godt å sitte inne i matboden og herje med sentralstøvsugeren...

Her er jeg 1 dag gammel. Har jeg forandret meg??

4 kommentarer:

Tone Håvik Frichsen sa...

Oi...syns ikkje han va så lik nyfødt bildet nei!! ;o Men han é fremdeles ein skjønne gutt ;D
Det skjer jammen utrolig mye det første året, og så går det jo så fort!!
*fine ku forresten* hahaha..

Ingunn sa...

haha, ja Dagros måtte jo få være med... Man kan se at det er Daniel på 1dagers bildet, men utrolig hvor mye han har forandret seg!Ha en god helg:)

Maria sa...

Forandra seg siden han blei født ja! Tenk at han snart fylle ett år! (",)

Anonym sa...

skjønne bilder av en herlige unge -han har jamen forandra seg fra han ble født.(likte også godt bilde av naboen)