Velkommen inn i vår verden! Både jeg og Ole jobber med røntgen, derav ordet "strålende..."

20. nov. 2007

Bursdagsfeiring med familien

Her er noen bilder fra dagen idag!! Det har vært en travel og koselig dag, og Daniel har fått masse gaver, men best av alt; masse oppmerksomhet!! Uten et knust og med smil fra øre til øre har han kost seg med familien idag, og glatt hoppet over søvn nr 2 uten at han ble gretten av den grunn. Han har fått 4(!) "gåbiler", masse leker og litt klær, og 2 bøker. En vellykket dag med 26 gjester! Når familien Soland og fam. Drabløs møtes blir det mange, og alltid lått og løye. Nå er det barneselskap neste!!!

Nam nam, sååå mye brus!!!


Den første gaven kom fra mormor og morfar og var en knallkjekke brio trillevogn, og en gakk gakk som hadde masse gøyal lyd!

Gjestene kommer, her er Daniel midt i pakkekaoset!

Pizzafest!!
Familiebilde!

Ungene koste seg i loftstua med leker og xbox....

.....mens de voksne koste seg i stua med kaker og kaffe

Her blåses bursdaglyset ut...med litt hjelp da..:)

nam nam, kaken smakte!

7 kommentarer:

Tone Håvik Frichsen sa...

S� koselig det s�g ut da ;)
Og litt av ein gjeng d�kk�r � n�r alle samles..haha..
*Snakkes seinare idag*

Maria sa...

Så koselig da! så ut som en herlig bursdagsfeiring og bursdagsbarnet så superfornøyd ut :o)

Ingunn sa...

ja det var riktig så koselig! Er stas med bursdag:) Han var blid omtrent hele dagen, tror han skjønte at han var midtpunkt!!

Anonym sa...

Jeg er litt kry for det var til meg han gikk de to skrittene:-)
Kari Helen

Anonym sa...

Ikke bilde av meg heller;-)
Kari Helen

Anonym sa...

Det var en kjempeartig feiring ! Daneil er en herlig gutt. Dere er blitt populære her i huset. Guttene vil til dere hele tiden;-) Vet ikke om x-boxen er en medvirkende årsak til det:-)
Kari helen

Anonym sa...

Daniel. Jeg skrev visst navnet feil:-) Daniel minner meg litt om guttene mine på den alderen. De hadde heller ikke tid til å sitte på fanget!
Kari Helen