Velkommen inn i vår verden! Både jeg og Ole jobber med røntgen, derav ordet "strålende..."

22. juni 2008

EN LITEN OPPDATERING....:)

Her i Skjelaviken går nå dagene. Vi føler oss veldig heldige som nå har to skjønne små i hus, Daniel på 1 år og 7 mnd, og Ingrid Amalie på snart 1 mnd. Til forskjell fra Daniel er vesla ei rolig sovende jente, og som er veldig glad i pupp, heldigvis!:) På videoen nedenfor fikk vi filmet henne litt mens hun var våken! Både Ole og Daniel har ferie i 3 uker til (fra jobb og barnehage) og om været bedrer seg tar vi kanskje kjøreturen til Sunnmøre. Alt er bra med oss, jeg er svært trøtt til tider men da er det godt at Ole stiller sånn opp. ELSKER DEG!


Første trilletur i søskenvogna!



Far og datter, ettermiddagslur.

Se så liten jeg er!! (Ingrid & Ole)

Ekte søskenkjærlighet.


8 kommentarer:

FamilienK sa...

Så nydelige dere er. Jeg har ferie i uendelig lange uker nå.Pling om du vil ha besøk/ gå på besøk :-) Stor klem

Tone Håvik Frichsen sa...

Så skjønne Daniel é med lillesøstera si ;) herlig!
Heia Sverige forresten...haha..

Ingunn sa...

haha ja fotball-EM sto på i bakgrunnen da vi filmet:)!! Og KA; ja vi må treffes snart!!

Hanne sa...

Jeg likte spesielt bildet av beina. :)

Maria sa...

Knallsøte jenta! Også så søtt bilde av søsknene! Koselig å se koss det går :)

anne-linn sa...

Så herlig filmsnutt og flotte bilder!! Ingrid Amalie virke veldig rolig. Glede meg te se dåkkår alle igjen.
Regntrekkmysteriet: Har lett, men ikkje funne det her ennå... hm...

Anonym sa...

Nåhhhh.... skjønne unger da..
Men hvor kommer det mørke håret ifra?? :)
Håper dere får en strålende fine sommer.

Maria sa...

Har bloggen tatt ferie..? ;)