Velkommen inn i vår verden! Både jeg og Ole jobber med røntgen, derav ordet "strålende..."

31. aug. 2008

SOMMER, SOL OG HYTTELIV

Selv om sommeren er på hell, har vi vært så heldige å ha fått noen flotte sommerdager på tampen av august. Vi kan vel alle være enige om at vi har vært superheldige med sommerværet på Haugalandet iår! Og for oss som har vært hjemme hele sommeren har jo det passet perfekt! Bildene i dette innlegget er fra ripsplukking og hagebesøk hos Kenneths mor Anne Serine, og fra hyttetur på Vatlandsvåg sammen med Berge, Anita og Noah. Enjoy!:)

Gustav hjelper Daniel med å finne ripsbær. Rips er kanskje det BESTE som finnes i hele verden!



Og resultatet...(pluss noen heftige bleier...Fikk ikke tatt bilder av bleiene, tror kanskje Tone hadde hatt interesse av å se de, haha)


Når naboen har gravemaskin må den jo prøvesittes


Her vel framme etter nesten 2 timers kjøring, til aibel sin hytte i Vatlandsvåg. Staaakar Ingrid Amalie som HATER å kjøre bil...skrik og vræææl all the way... Ole ga meg en beroligende tablett for at jeg ikke skulle ta henne ut og trøste hvert 10'ende minutt hahaha!! Hytta lå flott & naturskjønt til, god standard og båt! Daniel gikk med redningsvest hele dagen, vi trodde kanskje han ville nekte å ha den på, men vi tror han syns det var stor stas. Ingen klaging hvertfall!


Hunden Emma var alltid på plass utenfor. Daniel syns det var knallkjekt å løpe etter den!


Berge med småguttene og Emma


"Jeg vil kjøre mer båt!!" Daniel likte seg godt på bøljan blå.


Ettermiddagskos på hytta. Ingrid Amalie koser seg på pappas fang.


Middag på gang! Fotomodellen Anita tar seg som alltid bra ut!



Solnedgang...eller er det soloppgang..?


Ole med Daniel og Noah Severin i båten.


Hytta rett bak.


Jeg og Ingrid koste oss mens de andre var på sjøen


Pannekake-lørdagslunsj!

Se den herlige gjengen min!



Morgenstund har gull i munn.....


....noenganger tull igrunn...(sjekk klokka på veggen)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så kjekt dåkkår har hatt det :) Det så herlig ut :) Dåkkår e god på å ta flotte bilder altså!!
Det va nok ein kjekke kjøretur med IA i bilen vil eg tro... Knis.

Tone Håvik Frichsen sa...

Såg jammen ut som ei herlige helg! Og ser ut som noen har klippa seg ;o -kjempe fine!

Anonym sa...

Alltid like kjekt å lese nye innlegg på bloggen din og se bilder av de skjønne ungene(og av de voksne)Kan godt forstå at du ikke vil kjøre til Sunnmøre på en stund hvis Ingrid Amalie skulle skrike (hyle)hele veien dit,men hun hadde vel sovnet etterhvert.Mamma

Anonym sa...

Koselige figurer som viser hvor gamle ungene er.
De siste linkene til andre bloggere virker ikke
Mamma igjen

Anonym sa...

åhh tiden går så fort.. Synes ikke at det er så veldig lenge siden eg traff deg Ingunn i sentrum med mage. hehe..

Slitsom å kjøre bil forstår jeg, men det ser da ut som dere fikk en fin ferie alikevell :)

Kjekke bilder fra dåpen:):)