Velkommen inn i vår verden! Både jeg og Ole jobber med røntgen, derav ordet "strålende..."

20. mars 2007

4 mnd!

TITT-TEI!
Nå er jeg blitt stor gutt, hele 4 mnd idag!
Jeg har det kjempefint med mamma og
pappa, på bildet her bærer morfar meg,
det er han ganske flink til!
Jeg har kjempegod appetitt, og er blitt
stor og flott. Hendene mine er blitt så
veldig gode å spise på, de er mer inni
munnen enn utenfor! Og så har jeg skjønt
at jeg så skjønne små tottilottar!!! I dag
har jeg vært på Veldetun og besøkt bestemor
og bestefar, og tante Anna! Det va skikkelig
kjekt! Mamma kjøper leker til meg, men jeg
bryr meg ikke så voldsomt om de enda.
God natt, nå skal pappa legge meg, det er
han som pleier å gjøre det. Og Kjersti Anita, mamma
vet du er innpå avogtil så hun har lyst på hilsen
i bloggen sin:)

9 kommentarer:

Ole sa...

Jeg elsker deg min kjære flotte hot mama kone!

Anonym sa...

Grattis med 4 mnd! Stor gutt :) Du og du som tiden flyr. Hvor blir den av mon tro... Syns ikke det er så lenge siden jeg besøkte dere på sjukehuset. Gleder oss til å se dere igjen.

klems AL & HE

Unknown sa...

Hils Tim Tom fra Tante Hanne og onkel Thomas da, og si gratulerer med dagen! Wir sprächen uns plötzlich!

Anonym sa...

Kanonfint bilde! Gleder meg til å treffe han en gang han er våken ;-)

Ingunn sa...

så kjekt når dere skriver til meg i bloggen!!! AL, syns det var nettopp jeg besøkte deg også på sykehuset...det er jo 6 mnd siden og vel så det!! Onkel T og Tante H, Daniel takker og sier han savner dere. Maria, takk takk, betyr mye når det kommer fra en så flink fotograf som deg!og Ole...du er nå en hot papa du da..

Tone Håvik Frichsen sa...

Oi så tidå flyr ;o
Tenk det é allerede 4 måneder siden du fødte Daniel!Rart å tenka på..syns du ikkje?
Og eg har bare vært borte å hilst på han ein gang *rødme*
Nei..me får benytta muligheten te å treffas litt på dagtid nå når me é hjemma begge to!

Ingunn sa...

Heilt enig Tone, me må treffast mer på dagtid! Kanskje kan eg stikke bortom te deg med Daniel ein dag neste uka? Jo det er rart at det er 4 mnd siden, men syns de to første mnd gikk så seint, så det føles egentlig mye lengre enn 4 mnd siden...Håper formen din er bra, ikke lenge igjen nå du:)

Anonym sa...

Ja her er jeg. Sjekker bloggen titt og ofte ja :-) Kjekt å følge med på deg Daniel. Blir kjekt å følge deg i årene fremover. Kristoffer gleder seg til å leke med deg imorgen. Må nok kjenne litt på deg han og måle krefter. Vi snakkes imorgen, klem.

Tone Håvik Frichsen sa...

Hørres ut som ein plan d ;)
Bare gi lyd,så avtale me nærmare!