Velkommen inn i vår verden! Både jeg og Ole jobber med røntgen, derav ordet "strålende..."

17. mars 2007

HAPPY ST.PATRICKS DAY!

-
Gratulere med "paddy's day" til dere alle, og da spesielt til de av dere som har et litt nærere forhold til Irland enn de fleste. På slutten av radiografutdannelsen min bodde jeg noen måneder i Dublin, hvor jeg jobbet på forskjellige sykehus og gikk på Belfield University (UCD) og fulgte radiografenes undervisning der. Det var en utrolig kjekk tid, fikk reist rundt og sett landet og fikk venner for livet. Ble veldig fascinert og glad i dette flotte landet, folkene og kulturen. Jeg tok tilogmed et gaelic språkkurs!! Anbefaler alle en gang i livet å reise å se Irland!!
-
Gàidhlig!!!!
-
En spesiell hilsen til kjære pappa som er på guttetur i Irland akkurat nå, og har fått med seg feiringen i Dublin, og skal på rundreise etterpå. Kos dere masse, misunnelig ja!!! Jeg feiret dagen for noen år siden der borte, og det var kjempegøy! Men du, ikkje misforstå, Irish coffee e ikkje vanlig kaffe...

1 kommentar:

Anonym sa...

Anbefalingen om å reise til Irland kan underskrives av meg.Flott land-kjekke folk og mange hyggelige puber med irsk musikk og god drikke,og den irske kaffen passer godt å varme seg på etter en tur på byen i irsk vær, som er omtrent slik vi er vant med fra Haugesund