Velkommen inn i vår verden! Både jeg og Ole jobber med røntgen, derav ordet "strålende..."

14. apr. 2007

TILBAKEBLIKK...

I forbindelse med bryllupet ble det scannet inn endel gamle bilder, og har hatt så mye morro med å se gjennom de!! Deler noen av bildene med de av dere som er innpå bloggen. hihi!!

Barbie...


Klar for karneval og pizzafest i musikksalen...


Bursdagfest! Disse tusjene fikk jeg av deg Tone! (husker det godt, enn hvor sært det er) Ingunn med tusjene, nr 1 derfra; Sissel A Amundsen, nr 2 Tone Løge Håvik, (nå Frichsen), nr 3 Maria Vatne, (nå Vevang), nr 4 Terese Villalobos, nr 5 Solveig Gjellesvik (nå Torsvik). Noen som ser hvem de andre er? Tror hun lyse som vi ser bakhodet til er Marianne Syvertsen.



Jentekos med tanteongane på pikerommet i skillebekkgata.
Bilde 1


Bilde 2
("Kan me få neglelakk tante!?")


Et av "søstrene sisters" ville påfunn. Vi kom "forkledd" til et bursdagsselskap. Og nei, det var ikke et karneval..


Ingunn & Berge Aadland i het duett, Keystone singers, konsert Vigdarheim.

6 kommentarer:

Tone Håvik Frichsen sa...

Haha...morsomt tilbakeblikk altså!!Spesielt der du sko i musikksalen på karneval :D Va ikkje de fleste kledd ut som pønkere tro? ;) Eg va!

Anonym sa...

hahaha! Eg ler meg ihjel! Fantastiske bilder!! Sko hatt flere av dei, det e godt Theo ikkje går lange veien uten kamera i lommå, sånn at blinkskuddå blir foreviga.
Eg huske forresten og at eg va utkledd så pønkar på det karnevalet. Huske me va ein gjeng så sko kle oss ut hjemma hos maria før me gjekk avgårde te karnevalet. Tror det gjekk med ein del rosa hårspray den kvelden! Eg kan forresten huska at eg fekk 4.plass i dansekonkurransen på ein av dessa pizzakveldane. Den gjevaste prisen eg har fått innen dans nåkensinne. Jaja, those were the days på Hauge skole!!

Anonym sa...

Haha morsomt! Tror det stemme det så Solveig sei at me va fleire pønkere på "vorspiel"(ikkje sånn vorspiel da) hos meg den kvelden. Når det gjeld bursdagsfesten din tror i ho med det rutete skjørtet kan være Elin (ikkje Elin Jeanette men ho som gikk i klassen vår fra starten av). Ho som holder seg for øynene klare i ikkje finne ut av.. Kem kan det vær?

Ingunn sa...

Ja,Elin Sætre, stemme det Maria. Vett då¨kke ka, eg tror personen som holder seg for øynene er Jon Arnold, for Thomas skulle få ha noen på besøk når jeg hadde jenteselskap..hihi ka tror dere?

Anonym sa...

festlig! huske godt den heite duetten på Vigdarheim... tjihi.

Anonym sa...

Kos å se igjen gamle bilder fra ting jeg nesten hadde glemt