Velkommen inn i vår verden! Både jeg og Ole jobber med røntgen, derav ordet "strålende..."

29. apr. 2007

TØFFEN I SOFAEN!

Heisann alle sammen!! Det har vært travle tider, Pappa har vært i København, og full rulle med masser av planer for mamma også. Så bloggingen har blitt litt nedprioritert (Facebook har og fått litt oppmerksomhet), men nå er vi tilbake igjen!! Nå er jeg blitt over 5 mnd, og som dere ser kan jeg nesten sitte. Det er iallefall det eneste jeg vil, det er kjedelig å ligge i ro. Jeg har det kjempefint, er god og mett og ler og smiler dagen lang. Vi koser oss masse vi tre her i Skjelaviken.



Lørdag var det på med finstasen, i konfirmasjon til Michelle. Jeg har arvet pappas bunad fra da han var baby. Lua har mormor strikket og søljen fikk jeg til dåpen av tante Hanne og Onkel Thomas. Er jeg ikke fin?

7 kommentarer:

anne-linn sa...

Stilig kar i sofaen! - og det lure smilet da! Skikkelig sjarmtroll :) Kjempeskjønn i bunad! Vi har en på lur til 17.mai...

Tone Håvik Frichsen sa...

Utrolig morsomt det andre bildet i godstolen altså :D ...skikkelig veslevoksent..hihi..
Tror forresten eg må "bestille" bunad te gutta våre og, det é jo så nydelig! Hint,hint mormor ;D

Unknown sa...

hihi ja det er skjønt me bunad. Lyst å begynne å samle til Ole, kanskje til 40 års dagen? (Guri det hørtes mye ut...)Ja Tone, 4 (5 med even) guttar i bunad, ka e flottare enn det!!!?

Ingunn sa...

ooops var visst inne på pappa, den forrige beskjeden var det jeg som skrev altså, hihi

Tone Håvik Frichsen sa...

Haha...sånn kan det gå!Du kan forandra på det altså...
Ja bunad é kjempe flott, spesielt på guttar/mannar syns eg!

anne-linn sa...

Ja, guttar i bunad e utrolig skjønt og menn i bunad e kjempeflott! begynn å samle Ingunn ;-)

Anonym sa...

Utrolig fort han vokser! Han er jo nydelig. Kjekt at du legger ut bilder asså