Velkommen inn i vår verden! Både jeg og Ole jobber med røntgen, derav ordet "strålende..."

23. juni 2007

Daniels første St.Hans!!

Endelig et innlegg på bloggen igjen...
Idag feiret vi St.Hans i Kvalsvik i nydelig vær, solskinn og varmt. Herlig! Vi grillet pølser sammen med Katrine og hennes 2 barn, og traff på både familie (Aase, Torstein, Nora) og andre kjensfolk. Dette var kjempekoselig!! Daniel storkoste seg i sola, og når det nærmet seg leggetid sovnet han fint i vogna si. Da kunne foreldrene pleie romantikken:)

Jentene i røyken;)


Far & sønn



Bålet var litt lite syns vi, men flott!



Lykkelig liten familie

...Og så et blinkskudd til slutt, som alltid!

7 kommentarer:

Tone Håvik Frichsen sa...

Å så koselig det såg ut!Her blei det ingen st.hansfeiring i år,me får komma sterkare tebake neste år tenke eg ;)
Blinkskuddet va jo bare heilt nydelig da!!! ;D Fortsett sånn..hihi.

Maria sa...

Så koselig det så ut med st.hans-feiring! kjekt å lese nytt innlegg :-)

Anonym sa...

Så kjekt med nytt innlegg :) - men det e visst ei stond siden eg har vært inne og sett ser eg... Ser ut så dåkkår hadde det koselig i Kvalsvik :) Som du vet blei det ingen St.Hansfeiring på oss i år. Blinkskuddet va kjempefint :)

Ingunn sa...

takk for det:-)
Skal bli enda flinkere med innlegg... kjekt at dere følger med:)

Anonym sa...

Koselige bilder du har tatt.. og så sjønne dere er :)

Anonym sa...

Her har du URL til spacen min
http://tonjer.spaces.live.com/
Skal prøve å bli flinkere å oppdatere jeg og..
Nå er det for det meste hus det går i.

Anonym sa...

koselige bilder fra juni-men nå er det nesten slutt på august så det er vel på tide med litt oppdatering