Velkommen inn i vår verden! Både jeg og Ole jobber med røntgen, derav ordet "strålende..."

23. mai 2007

TITT-TEI!!!

Titt-tei!! Her er jeg!! Jeg har ikke vært helt i form i det siste, og da mamma tok meg med til doktor så han i ørene mine, og de var helt røde langt inni. Så snille doktormannen ga meg medisin så nå er jeg nesten helt frisk igjen. Men ikke helt.
Noe som alltid får meg til å smile er når jeg ser meg i speilet?? Vet jeg er så deilig, så klarer ikke la være å bli fornøyd over resultatet som ser tilbake på meg.... Mamma og pappa syns jeg er så fin også, og det syns jeg jammen selv også:)


Se! Jeg har fått meg stol! Jeg er visst litt liten til å sitte så mye i den, men når jeg får grøt eller middag får jeg lov å sitte i den!



..... og så en liten morsom sak til slutt!

LEARN CHINESE IN 5 MINUTES
Say the words out loud.

1) That's not right..........................Sum Ting Wong

2) Are you harboring a fugitive? ........Hu Yu Hai Ding

3 kommentarer:

anne-linn sa...

Grattis med ny stol Daniel!! Det ser nå ut så han sitter ganske bra i den! Å for et flott speilbilde da! ;-)

anne-linn

Tone Håvik Frichsen sa...

Det va ein nye stol ja ;o Ka type é det? Såg veldig mjuk og god ut!

Ingunn sa...

Stolen har vi fått av søskenbarnet mitt og er flere år gamme, den heter futurama cam eller noe sånn:) Veldig fornøyd med den, godt og stort brett foran:)