Velkommen inn i vår verden! Både jeg og Ole jobber med røntgen, derav ordet "strålende..."

20. okt. 2008

Nå har vi selskap i hverandre!

Daniel skjønner visst etterhvert at Ingrid er et lite menneske og ikke en liten dukke, så nå sitter han gjerne og leker der hvor hun befinner seg. Det er så skjønt, syns vi!! Så litt selskap har de nok i hverandre allerede:) Nå er det like før vesla ruller seg fra rygg til magen, og vi merker hun blir mer og mer "med" for hver uke som går. Idag hadde vi besøk av Gudrun og Hannah (bildet), Thomas og Solveig, samt mormor og morfar. Jeg hadde laget skoleboller og de ble svært godt mottatt, heldigvis! Baker masse for tiden, må jo teste ut min nye Kenwood maskin! (Og bevise for Ole at en kjøkkenmaskin er svært nyttig å ha...:)

Et slitent, men fornøyd ektepar. Syns jaggu vi begynner å dra på åra også jeg....


7 kommentarer:

Tone Håvik Frichsen sa...

Hahaha..dra på åra du? ;P
Forresten, bilder av baksten hadde jo vært knall ;D + oppskrift selvfølgelig!!

Ingunn sa...

haha ja syns vi ser rimelig slitne ut for tiden..mon tro om sånt blir bedre med tiden...?:) Ja glemte å ta bilder av de herlige skoleboller. er solveig sin oppskrift, får legge den ut etterhvert:)

Maria sa...

Hahaha, dra på åra liksom - dere er så unge og spreke atte ;) Koselige bilder! Hvilken Kenwood har du fått da? Koselig med baking! :) Skulle gjerne smakt på de skolebollene.. ;)

Ingunn sa...

en standard Kenwood major. Så nå står den tilhørende foodprocessor øverst på ønskelista:)

FamilienK sa...

Kjekt med bilder av dere alle. Kommer gjerne en dag å prøvesmaker bakst fra Keenwooden. Tror jeg skal sette en slik på lista mi også :-)

anne-linn sa...

Det e så kjekt når du legge ut nye ting! Fine bilder :) Så søtt bilde av Daniel og Ingrid Amalie! Kanskje eg og må setta ein Kenwood maskin på listå mi, så kan eg få bakt litt... eg stinke med gjærbakst så kanskje det fins et håp for meg og ;)

Ingunn sa...

ja når JEG får til boller er det enten 1)alle andre klarer det også eller 2) en veldig bra oppskriftsom jeg får til:)