Velkommen inn i vår verden! Både jeg og Ole jobber med røntgen, derav ordet "strålende..."

27. okt. 2008

INGRID AMALIE 5 MND!

Solstråla vår er 5 mnd idag, hipp hurra!!! Idag rullet hun seg fra rygg til mage, så det blir jo en enkel dato å huske:) Alt står bra til med oss alle, etter en litt slapp uke med magesjau og Daniel har hatt oppkast (Og vi vår første våkenatt med Daniel).
Søskenbilde!

Nesten familiebilde

Søskenbilde i pysjamas
Daniel på sin 5 mnd dag! Noen som syns han ligner på Ingrid??

Var på besøk hos familien Torsvik, her med 6 dager gamle skjønne Vegard på fanget! Gratulerer så mye kjære Solveig og Birger, dere har fått en NYDELIG gutt!!


4 kommentarer:

Maria sa...

Gratulerer med 5mndsdagen, Ingrid! :) Så koselige bilder - pysjbildet var kjempefint! Syns Daniel ligner på onklene Soland - kan det stemme? :) Koselig bilde av familien Torsvik også - må si fruen ser vanvittig bra ut til å komme rett fra barsel..!
Ha en fin dag!

Ingunn sa...

enig! med både likheten med mine brødre, og med at solveig ser veldig bra ut!!!

anne-linn sa...

5 mnd allerede!!! Hvor har de mnd blitt av?! Koselige bilder :) Vi syns kanskje de e litt like rundt øynene, men jeg syns ofte det er vanskelig å si hvem som ligner på hvem...
Er enig i at fru Torsvik ser utrolig bra ut! Tenk så deilig å ha et så lite nurk i armene! Det føles jammen meg lenge siden ut (selv om det bare er 3 mnd siden!).

Tone Håvik Frichsen sa...

Syns Daniel va veldig lik onkelen sin, Thomas, på det søskenbildet ;D Skjønne bilder!
Og Sol+mann+prins såg ut te å storkosa seg - glede meg te å treffa litle Vegard ein dag!