Velkommen inn i vår verden! Både jeg og Ole jobber med røntgen, derav ordet "strålende..."

19. mars 2009

10 ting om meg..

Ser Anne Linn har vært så flink å følge opp utfordringen til Kjersti Anita, om å blogge 10 ting en tror ikke så mange vet om meg... Så here we go...
  1. Er ikke noe særlig glad i å svømme. Har et sterkt minne fra Bø sommerland som liten der jeg mistet kontrollen i vannet og ble reddet av mamma. Hoppet av dykkersertifikatopplæringen i Thailand..fikk litt panikk pga useriøse instruktører
  2. Jeg har gult belte i judo!
  3. Jeg kan ikke stryke klær. Klin umulig. Bra Ole tar i et tak når det trengs
  4. På ungdomsskolen jobbet jeg en hel sommer på skysstasjonen i Røldal. Laget pizza, serverte mat og øl til stedets periodedrankere, og prøvde å styre unna de hjemmebrentdrikkende lokale heltene..
  5. Jeg var med på å finne opp begrepet "bjørni-hetta" (når hetten står på vrangen ut) og soft is dagen den 2 mai!
  6. Drømmejobben min er kinosjef. Sagt/tenkt det i alle år. Skulle så gjerne hatt kompetanse på det feltet. (Ja, vet den er ledig nå!)
  7. Jeg blir tante på nytt i juli/august!
  8. Liker ikke å være alene med ungene om natta.
  9. Dreit meg ut idag. HAHA! På studiet er det en ung etterforsker i politiet som jeg ikke kjenner. Han fikk en telefonsamtale, og la på idet jeg gikk forbi. Jeg kunne ikke dy meg og sa; "fikk du en ledetråd?" HAHA han så bare dumt på meg, men smilte litt heldigvis
  10. Gleder meg som en unge til bursdagen min. Enda!Kanskje det endrer seg etter 30..?

4 kommentarer:

FamilienK sa...

Her ble jeg veldig glad og så lo jeg litt.
Kjekt du tok utfordringen :-)

Anonym sa...

Hihi! Så bra du tok utfordringen du også! Det var faktisk en del nytt her for meg! Jeg kan godt lære deg å strikke (ikke det at jeg er så himla flink da, men jeg får nå litt til) - no problem ;)

Anonym sa...

...du må forresten endre bloggadressen min på bloggrollen din til den nye ;)

Tone Håvik Frichsen sa...

Kinosjef hadde vært noe for deg ja!Du får søka ;D