Velkommen inn i vår verden! Både jeg og Ole jobber med røntgen, derav ordet "strålende..."

27. mars 2009

JENTA VÅR 10 MND!!!

Som tiden flyr... Tenk at lille babyen vår er 10 mnd allerede!! Hun er så søt! Og viljen begynner tydelig å komme til syne. Ikke like lett å skifte bleie lenger for å si det sånn:) Nå kryper hun fremover overalt hvor hun ønsker (ikke i racerfart som hennes bror gjorde da), og jobber iherdig med å reise seg opp. Kankje hun kan gå til sommeren?! Hun er litt forkjølt for tiden stakkar, og våkner litt på natta med hoste og snue. Samtidig som tann nr 4 driver å borrer seg gjennom tannkjøttet... Ole jobber masse for tiden, men siden jeg ikke er i jobb enda er jo ikke det noe problem. Så jeg søker ikke jobb før Ole's jobb roer seg litt...det må vi se månd for måned... Ingrid Amalie har fått plass i Daniel sin barnehage fra høsten av, så den beholder vi uansett. Jeg har jo begynt å studere litt igjen, og det er mer pensum enn jeg hadde regnet med. Men heldigvis syns jeg stoffet er interessant, så motivasjonen er her.

Daniel er litt av et sjarmtroll! Og en liten mammadalt for tiden. Og alt, ALT er hans. "Min bus" (brus) "min sko" etc etc etc... haha.. Har ikke kjøpt noe særlig leker til Ingrid enda, så når hun forsiktig prøver seg på en av bilene hans er det en liten gutt som blir svært skeptisk...Så; tror hun får ønske seg litt dukker etc til bursdagen sin:) eller som pappa sa, nå må vi begynne å kjøpe likt til begge to..sikkert noe i det altså..


Vi ser nå frem til påskefjellet på Vågslid noen dager med fam.Velde, og ønsker de lyse dagene varmt velkommen!

Jenta vår!

Gutten vår!
Utkledd som viking en søndag vi hadde utflukt til Nordvegen Historiesenter

4 kommentarer:

anne-linn sa...

Så koselig med innlegg :)Tenk at Ingrid Amalie e 10 mnd alt da! Tror me må treffas ein dag - e jo så lenge siden eg har sitt begge to!! UE e motorisk sein, snur seg kun fra rygg te mage, sukk, men hu har 8 tenner da... Ha en fortsatt fin søndag :)

Hanne@home sa...

Herlige bilder av snuppå!

Tone Håvik Frichsen sa...

Gratulera Ingrid Amalie! Store jenta du jo ;)

Kari sa...

Tiden går en smule fort..
Ser julekort bilde av dere på legekontoret en gang i mnd. hehe
Han har det fremme fremdeles. ;)