Velkommen inn i vår verden! Både jeg og Ole jobber med røntgen, derav ordet "strålende..."

4. mai 2009

Heisann alle sammen!! Noen stemningsbilder fra hverdagen... Alt er toppers med oss alle, klarer å holde oss unna både svineinfluensa og feber, så det er jo bra. Ole's jobbing går i bølger; litt lite den siste uka så nå er det igang med husvask med påfølgende maling! Jeg har vært på min første "going away without children" tur, jentetur til Oslo i helgen, utrolig gøy! Tror ikke jeg har ledd så masse siden jeg var fjortis, haha! Siden sist har Ole (og Gudrun) hatt bursdagsfeiring og våren er på vei inn i stua. HERLIGT! De små vokser og vokser og blir morsommere og morsommere. Skjer masse små rare morsomme og kjekke ting hele tiden. Ingrid Amalie har sagt både "bæ" og "ball", "mamma" og "pappa" så hun begynner virkelig å bli stor. Daniel er vår storsjarmør og spiller gjerne på sitt glimt i øyet hvis han vil noe..mammen smelter somoftest...

Kosebilde etter kveldsbadet







Fullt hus under Ole og Gudruns bursdag!






ungene på kjøkkenet...













...de voksne i stua. Vi er MANGE når alle samles.








Noen som har hatt det litt løye her...? haha














Ungene lekte ute i hagem, og da det var tid for dessert hadde ikke Daniel tid til å ta av seg ytterklæren. Inn! Spis! Ut igjen!















Kosegutten på kosefanget til kosemorfar. Koselesning. Herligt!














Svigers fotografbilde. Er de ikke flotte! Både inni og utenpå. Gla i dere!!





















Marte er niesen min på snart 16, flott jente og er i likhet med sine søstre kjempeflink med Daniel og Ingrid Amalie!!
















Herr & Fru på vei til Silje & Sverre sin 30 års dag!















Et tydelig tegn på at våren er kommet; morfar med trillebåren. Denne sommeren sitter 2 små oppi, sist var det bare en. Skjønt!

6 kommentarer:

Tone Håvik Frichsen sa...

Utrolig mange herlige bilder ;D

Maria sa...

Så masse kjekke bilder! Kjempekoselig av badenymfene og trillebåren :) Og flott bilde av både dere og svigers! Deilig med vår ja - sommer blir enda bedre :o)

Ingunn sa...

takk takk! Blir knall å få dere hjem, Maria!

anne-linn sa...

Herlige bilder! Kjekt at det kom nytt innlegg så kjapt ;)

Hanne@home sa...

Først av alt, gratulerer med vel overstått 1-års dag. Noen herlige bilder du har tatt - så herlig med bildet av trillebåren. Jeg har også ett sånn av snuppene - tror jeg må finne det frem å scrappe det snart. Håper alt står bra til ellers - her går det på det jevne, litt lettere nå som vi er i våren og lysere tider. Kanskje vi kunne treffes snart:)

Kari sa...

Kjekt å se nye bilder av dere.
Ungene vokser til (: