Velkommen inn i vår verden! Både jeg og Ole jobber med røntgen, derav ordet "strålende..."

19. mai 2007

17 MAI!!

En spent og forventnigsfull 17-mai gutt, kun 6 md gammel! Skjønner nok ikke så mye av alt som skjer, men noe skal skje, det merkes!!:)

Vårt første 17-mai feiring som familie på 3! Vi var kjempeheldige med været, for en flott dag!!


...men morfar da, hvor er smilet? hihi
Selv om jeg er liten, liker jeg å følge med på barnetoget! Her var det masse høye lyder og mange flotte farger, og mange mennesker i godt humør!!


Stemning...

4 kommentarer:

Tone Håvik Frichsen sa...

Koselige bilder da ;)
Det é så skjønt med ongar i bunad!!

Anonym sa...

Så fine bilder! Kjekt å se bilder fra dåkkas 17.mai. Daniel e kjempefin i bunad :) Ekstra kjekt med 17.mai i år, ja ;-) Og så va det jo så fint ver.

Ingunn sa...

takk takk:) Ja det var en deilig dag, og ongar i bunad e utrolig skjønt!!

Anonym sa...

Flekker med de tenner jeg har. kan knurre også! Dette bilde av meg skal du ha igjen for. Smile! Paps.