Velkommen inn i vår verden! Både jeg og Ole jobber med røntgen, derav ordet "strålende..."

14. feb. 2007

HAPPY VALENTINE'S DAY!!


Vil sende en hilsen til alle jeg er glad i! Familien min, venner og en spesiell hilsen til min kjære sønn til min kjære mann som jeg elsker over alt på jord. Håper dere alle får en flott dag, husk å være snille og tålmodige med hverandre! Jeg lærte engang at om man i et forhold "konkurrerer" om å si unnskyld til hverandre, blir det så mye lettere å tilgi og ha det kjekt sammen. Jeg har planlagt en liten surprise for min kjære ikveld, og i den anledning skal vi få barnevakt noen timer. Romance....! Så til dere alle; take care og jeg er glad i dere!!




Finnes mange fine kort i anledning dagen på nettet, hihi!!








3 kommentarer:

Tone Håvik Frichsen sa...

Haha.. :D morsomt kort altså!!
Happy valentine til deg,og lykke te med overraskelsen ;)

Ingunn sa...

Hihi Tone, ska sei du va kjappe nå!! akkurat published ser du:) Happy valentines te deg o!!

Anonym sa...

Det va et koselig innlegg! Håpe dåkker koste dåkker ikveld! Klem:)