Velkommen inn i vår verden! Både jeg og Ole jobber med røntgen, derav ordet "strålende..."

1. feb. 2007

HJERTESUKK...

Heisann alle sammen, lite hjertesukk fra meg her idag, Daniel har vist seg helt umulius idag. Prøvde oss på babysang idag,men det endte meg en illsint guttemann, irriterende øyne i nakken (muligens innbildning), og ikke minst en hyper stressa mamme.. sukk, hvorfor kan han aldri roe seg blant folk for tiden?? Dr. Drabbles tror kanskje han får tenner men jeg syns kanskje det kan være en smule tidlig, noen som har noe å si om det?? Sukk sukk igjen, her e det på an igjen, ikkje godt å forstå seg på.. Til alle dere andre, kos dere i fred med kaffikoppen mens dere kan:)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Heei Tanti, Daniel & Onkel<3
Eg så nettopp bloggen eg, så stilig. Åå så sjønt bilde av Daniel d på januar sidå! Han e kjempe sjønne! Tror han har arva håret fra Onkel eg:) Gutten kan jo verr ein engel da, han har sine øyeblikk :D
Husk d; eg e ganske nerme å eg like å sitta barnavakt, hehe..
Stoore klem Marte:)

Anonym sa...

Hei vennen! Knallbra at dåkker har fått blogg - ska ofte innom her jaffal! Kjempeskjønt bilde av Daniel! Klem!

Ingunn sa...

heia marte og maria, kjekt dere er innom bloggen. ja trenge nok barnevakt i nærmeste fremtid, ka me noen timer den 14 feb? Hvor lenge får du være ute på "vanlige" dager??
Hei maria, e ofte på din blogg og. Kossen lage eg link te din blogg fra min?? Klemsiklem

Anonym sa...

Hey Ingunn.
Gratulerer med Blogg!, jeg har ikke klart å summe meg til å lande på denne bølgen ennå, men alltid artig å høre om hvordan andre har det! spesielt dem (les dere..) som man ikke ser så ofte. og i frykt for å gjenta det som allerede har blitt sagt, Daniel ser jo bare helt herlig ut!!! Vi snæx! Kathrine

Anonym sa...

Hei Tingeling
Koselig å kikke innom bloggen-kommer nok til å bli en daglig vane.Kjempeflott bilde av Daniel-Det er jo slik han er når han er på besøk her-så kom innom ofte.

Tone Håvik Frichsen sa...

Kan vær tenner ja,é jo dei så é født med tenner og ;o
Eller (ikkje for å skremma altså) kolikk,komme ikkje det rondt 3mnd!?
Men é sikkert ingenting,de må bare væra litt "vrange" av og te dei og ;D

Ingunn sa...

Hei Tone, ja vrange er nok de fleste småe avogtil:) Tror kolikk forsvinner etter 3 mnd, pleier å komme et par uker etter fødsel tror jeg... (håper jeg hvertfall, hadde vært bånn om han hadde fått kolikk...). Fin kake Tove hadde bakt da, tar hun opp bestillinger?, hehe...

Anonym sa...

Så kjekt med blogg Ingunn. Daniel er så skjønn. Du må ikke gi opp babysangen. Det var ikke øyne i nakken, er nok ikkedu er den første som har opplevd det. Neste gang kan han sove en god hvil før slik at vi kan synge og kose oss, og mammen få seg en god kopp kaffe og brødskive de kjekke damene har laget til oss :-)
Klem

Anonym sa...

Ja klem fra Kjersti A

Anonym sa...

Hm ikkje godt å sei med den linkinga - Tone har jo blogspot-blogg - ho vett sikkert :)