Velkommen inn i vår verden! Både jeg og Ole jobber med røntgen, derav ordet "strålende..."

10. feb. 2007

UKENS BLINKSKUDD


Ligner jeg litt på onkel Thomas??? Eller?
Hva mener dere? Jeg er iallefall søt, tror jeg,
for det sier mamma og pappa hele tiden til meg.
Idag har de drasset meg med på Totalen igjen, og
ikke fikk jeg smake grøt idag heller. Bestefar
og Bestemor Drabbles syns det er på
høy tid at jeg får litt grøt, fordi jeg
alltid er så veldig sulten. Jeg vil bli stor og sterk!
Men jeg fikk smake litt kremfløte av Tante Hanne da. Det var kjekt. Siden det er morsdag i morgen har jeg
tenkt å sove hele natten, for å glede de overtrøtte
foreldrene mine. Da blir de sikkert litt glade.
(Tror det ikke før vi får se det. red.anm.)

2 kommentarer:

Tone Håvik Frichsen sa...

Nydelig bilde da!!
& gratulerer med morsdagen ;)

Anonym sa...

klarer ikke helt å finne Thomas der,men en deilige gutt e han uansett