Velkommen inn i vår verden! Både jeg og Ole jobber med røntgen, derav ordet "strålende..."

25. feb. 2007

SØNDAGSSTEMNING

Heisann alle sammen. Det e ikkje så mye som skjer her idag. Vi her i Skjelaviken har hatt en slapp uke, mamma har hatt ørebetennelse og pappa har vært trøtt. Jeg har vært snill gutt, men det er ikke alltid jeg roer meg og vil sove for tiden. Litt forkjølt har jeg også vært. Men jeg er mett og god og er stoooor gutt. Det er masse snø ute, og det har vært kaldt hele uka. Tante Anna sov hos oss i helga, det var veldig kjekt å se henne igjen. Dumt at onkel Audun ble syk og ikke kunne komme. De bor i Oslo så det er så sjelden jeg treffer de ,og sjelden jeg treffer onkel Bjarne med familie for de bor på Sunnmøre og driver gård. Bestemor og bestefar reiser opp og besøker de en uke i måneden, og er på vei hjem igjen idag. Gleder meg til å få reise opp selv, det blir nok en tur til sommeren. I påsken skal vi kanskje besøke tante Kari & co på hytta deres på Vågslid. Onkel Kenneth kom også på besøk fredag, siden resten av gjengen er på sunnmøre og sandane. Lørdag kveld kom mormor og morfar bort en tur, det var koselig, altfor koselig så jeg nektet å sove hele kvelden...Nå ligger jeg i vogna, mamma og pappa tror at jeg sover men jeg ligger bare her og koser meg, og lurer på om jeg skal være rolig eller skrikete.. hehe..

2 kommentarer:

Tone Håvik Frichsen sa...

Utrolig nydelig bilde!!Det blå teppet fremheva øynene hans ;D
Forstørr og heng det opp å veggen!!!

Ingunn sa...

takk for det tone!! Ja han har veldig fine blå øyne!