Velkommen inn i vår verden! Både jeg og Ole jobber med røntgen, derav ordet "strålende..."

16. feb. 2007

PÅ OPPFORDRING FRA TONE FÅR EG VEL SETTA IGANG. SENDE UTFORDRINGEN VIDERE TE HANNE!

10 forskjellige ting om meg:
  • Har ein nydelige sønn på 3 mnd
  • Gift med ein voldsomt kjekke kar
  • E dårlige på husarbeid
  • Glad i ein kaffikopp
  • Utålmodig
  • Ser på Dr.Phil kvar dag (oh no!)
  • Glad i familien
  • Litt for flink til å shoppe/bruke for mye penger
  • Liker god mat
  • Glad i å se film

9 ting eg pleier ha med:

  • mobil
  • nøkler
  • lommebok
  • Daniel
  • stelleveske
  • hårbørste
  • noe til leppene
  • ekstra smokk
  • godt humør (ååå)

8 ting som irriterer meg:

  • Når noe jeg har planlagt går i vasken
  • at jeg aldri har penger på slutten av måneden
  • At Ole smeller med dørene
  • Når folk er supertreige til å finne setene sine på fly
  • lange køer
  • At aerobicsenteret ikke har timer mellom 12 og 16
  • når jeg blir bilsyk allerede i karmsundgt.
  • Når blomster dør etter en dag

7 steder eg har vært idag:

  • ehhh
  • badet
  • Stua
  • soverommet
  • vaskerommet
  • kjøkken
  • gangen

6 ting eg vil gjør før eg dør:

  • Få flere barn
  • Se barna mine bli voksne
  • Reise til Australia
  • Se Taj Mahal
  • Få solgt hytta på Strandafjellet
  • Bygge på utdannelsen


5 ting eg é redd for:

  • Spiders
  • At noe ska skje me dei eg e glad i
  • Neste fødsel
  • Brann
  • Å få hengepupper (HAHA)


4 ting eg gjør hver dag:

  • Skifte bleier
  • Gjespe
  • Seie te gutta i livet mitt at eg e glad i de
  • Dusje


3 ting eg prøve å la vær å gjør akkurat nå:

  • Pusta rett på Daniel (eg e forkjølt)
  • Drikka for mye kaffi
  • tenka på alt eg burde gjøre hima...


2 personar eg savner akkurat nå:

  • Min mann som er på jobb
  • Mamma og pappa (blei dåkke glade nå?) Også savner jeg mine kjære svineforeldre også!!


1 måte å vinna hjertet mitt på;

  • Si "jeg er glad i deg"!

4 kommentarer:

Tone Håvik Frichsen sa...

Haha..mye morsomt altså :D
Og den der med hengepupper é vel egentlig ikkje te å unngå...eller? ;D Og har du først fått det så...(?)Haha..
Og Dr.Phil hver dag? Ser Oprah hver dag og eg..hmm..sånn e det å vær hjemmeværande husmor(?) for min del!!

Anonym sa...

ja vi ble glade, og savner deg også når det går en dag uten at vi har sett deg og dine

Unknown sa...

Følger med på Din strålende verden

Blei litt fornerma over at du
ikki savna oss to her på Veldetun
også.
Det var snåle beskrivelser over
din verden, ville gitt deg SG i stil.

Du vil få flere comments når eg blir flinkere til dette "SVINEFORELDRENE!"

Ingunn sa...

Dere er alltid savnet kjære svineforeldre, det er så kjekt når dere kommer på besøk eller vi er hos dere! Så nå er dere også på listen!! God tur te Sunnmøre imårå, og kjør forsiktig!!